1. |
Servicii de comunicare |
- înregistrarea utilizatorului;
- vizitarea bibliotecii;
- orientarea, ghidarea, consultarea utilizatorului;
- consultarea individuală şi în grup a documentelor;
- activităţi cultural-ştiinţifice (lansări de carte, conferinţe ştiinţifice, mese rotunde, expoziţii de carte etc.)
- facilităţi de fotocopiere a materialelor din colecţiile bibliotecii.
|
2. |
Servicii documentare |
- acces liber nelimitat la resursele documentare ale bibliotecii;
- consultarea documentelor şi resurselor informaţionale în spaţiul bibliotecii;
- împrumut de publicaţii la domiciliu;
- rezervarea documentelor;
- prelungirea termenului de împrumut a documentelor, inclusiv prin telefon sau e-mail;
- împrumutul documentelor destinate sălii de lectură pentru zilele fără program;
- împrumutul interbibliotecar naţional; • servirea personalizată a persoanelor cu nevoi speciale.
|
3. |
Servicii electronice |
- acces Internet;
- acces on-line la catalogul electronic al bibliotecii (OPAC);
- site-ul Web al bibliotecii;
- serviciul de referinţe electronice;
- livrarea electronica de documente
- accesul la bazele de date naţionale şi internaţionale;
- asistenţă în căutarea, găsirea, selectarea şi utilizarea resurselor de informare şi documentare;
- asistenţă în evaluarea calităţii surselor informaţionale;
- e-expoziţii;
- consultare a documentelor electronice;
- serviciilor electronice la cerere;
- posibilităţi de tehnoredactare şi copiere pe suport electronic a documentelor;
|
4. |
Servicii informaţionale |
- acces la resursele de referinţe;
- cercetări bibliografice tematice;
- informaţii factologice;
- reviste bibliografice;
- activităţi de informare.
|